17 Oktober 2017

Vietnam Built Mi-8 Simulation Cockpit

17 Oktober 2017


Mi-8 simulator (photo : qpvn)

In pilot training, the use of ground-based simulators will reduce costs and increase training efficiency many times.

The Mi-8 helicopter flight simulator designed and built by the Air Force Air Defense Force (PK_KQ) is based on state-of-the-art technology that is one of the breakthroughs. in the training and combat readiness of the army.

These systems help to solve the problem of training and training pilots in the new situation, while minimizing costs while still ensuring effective training as in real aircraft. On the other hand, pilots can practice difficult situations in the training ground on the ground rather than on the aircraft as before.


Mi-8 simulator (photo : qpvn)

The Mi-8 helicopter flight training system is currently being equipped for a number of PK-KQ units, including the 930th Regiment (Division 372).

The screen shots show the simulation parameters of the training system. With multiple displays and software support, training officers and pilots can easily customize the display, allowing you to display the parameters as you like.

The simulated flight simulator also uses a joystick similar to a real-life helicopter. With this simulation system, the training officers can construct a hypothetical scenario where several aircraft parts are experiencing trouble so that students and pilots can learn how to cope with the problem while flying.


Mi-8 of the Vietnam People's Air Force (photo : BuiTuanKhiem)

Flight simulators can help trainers assess the capabilities of trainees and pilots before they can perform training exercises well on real Mi-8 helicopters.

The Mi-8 is a legendary helicopter design developed by the Mil Moscow (Soviet Union) in the 1960s, manufactured directly by today's two factories, Kazan and Ulan-Ude. This is considered one of the most production helicopters in the world (more than 17,000), most commonly used (in about 80 countries, territories).

The Mi-8 multi-purpose transport helicopter has been in service with the Vietnam People's Air Force since 1973. It has served effectively in the final stages of the American war, and especially in the border war. South Korea 1978-1979, campaigns to help Cambodian people escape genocide.


Mi-8 of the 930th Helicopter Regiment (photo : congnghe)

Mi-8 is still one of the main helicopters of the Vietnam Air Force, doing many tasks from transport, fighting to search rescue and rescue. The picture is a Mi-8 of the 930th Helicopter Regiment.

The 930th Infantry Division (372th Division) was tasked with reconnaissance and military transport in the Central Highlands and the southern part of the Gulf of Tonkin. In addition, the regiment also has a flying role in serving high-level leaders, training officers, participating in disaster search and combat operations.

The 930 is currently equipped with many modern aircraft, but the Mi-8/17 helicopters are capable of a variety of missions including combat.

(KienThuc)

21 komentar:

  1. HERE IS MY TESTIMONY ON HOW I GOT A RICH SUGAR MUMMY CONNECTION
    My name is Mr chong am a chinese but live in malaysia. i have been scammed by 6 different Internet Sugar Mummies Agent, they all promise to give me a connection after making me pay several fees which yield nothing and amounted to no positive result. i lost my hard earn money and it was a total of Rm23,000. One day as i was browsing through the internet with tears on my eyes i came across a testimony of a man who was also scammed Mr Mohd and eventually got linked to a legit Sugar mummy Agent called Mrs ZAAFIRAH where he finally got his own sugar mummy, so i decided to contact the same Agent and then told he my story on how i have been scammed by 6 different Agents who did nothing but to cause me more pain.I explain to the Agent by WHATSAPP on:+601136193982 and all she told me was to cry no more because i will get my Sugar Mummy in their company also i have made the right choice of contacting he. i filled the Registration form and proceeded with all that was requested of mean I was given a VIP EXECUTIVE Sugar Mummy who paid me an amount of RM5,000 for a start and here i am today happy because Mrs ZAAFIRAH has given me a Sugar mummy connection so i made a vow to my self that i will keep testifying on the internet on how i got my own sugar mummy. Do you need a Sugar Mummy urgently kindly and quickly contact Mrs ZAAFIRAH now for your own Sugar Mummy Connection via WHATSAPP +601136193982 and don't forget to testify about him too once you are hookup.

    BalasHapus
  2. HERE IS MY TESTIMONY ON HOW I GOT A RICH SUGAR MUMMY CONNECTION
    My name is Mr chong am a chinese but live in malaysia. i have been scammed by 6 different Internet Sugar Mummies Agent, they all promise to give me a connection after making me pay several fees which yield nothing and amounted to no positive result. i lost my hard earn money and it was a total of Rm23,000. One day as i was browsing through the internet with tears on my eyes i came across a testimony of a man who was also scammed Mr Mohd and eventually got linked to a legit Sugar mummy Agent called Mrs ZAAFIRAH where he finally got his own sugar mummy, so i decided to contact the same Agent and then told he my story on how i have been scammed by 6 different Agents who did nothing but to cause me more pain.I explain to the Agent by WHATSAPP on:+601136193982 and all she told me was to cry no more because i will get my Sugar Mummy in their company also i have made the right choice of contacting he. i filled the Registration form and proceeded with all that was requested of mean I was given a VIP EXECUTIVE Sugar Mummy who paid me an amount of RM5,000 for a start and here i am today happy because Mrs ZAAFIRAH has given me a Sugar mummy connection so i made a vow to my self that i will keep testifying on the internet on how i got my own sugar mummy. Do you need a Sugar Mummy urgently kindly and quickly contact Mrs ZAAFIRAH now for your own Sugar Mummy Connection via WHATSAPP +601136193982 and don't forget to testify about him too once you are hookup.

    BalasHapus
  3. Flight simulator parts

    Are you looking to buy or sell flight simulator parts? Sim Trader Group is the best online marketplace for all flight simulation needs, list your parts for sale or search our database for parts. Don't see what you are looking for send us an inquiry and we can source it for you

    to get more - https://www.simtradergroup.com/spare-parts/

    BalasHapus
  4. Negara::::::[Malaysia]
    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
    Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
    WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
    e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]


    Nama saya Merissa, seorang ibu kepada dua anak saya dari Malaysia dan saya telah berada di Malaysia selama bertahun-tahun dan sehingga saat ini kesaksian ini saya masih berada di Malaysia. Salah satu masalah utama yang pernah saya hadapi dengan perniagaan saya ialah masalah kewangan dan pembiayaan semula dan ini menyebabkan saya mencari pinjaman dan akibatnya saya menjadi mangsa 2 pemberi pinjaman fiktif dan ini sebenarnya membuat saya trauma sampai tahap tertentu tetapi saya tidak pernah putus asa sehingga saya melalui blog dan juga media lain saya mempunyai peluang untuk menemui [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] pada awalnya saya berasa takut dan sangat skeptikal mengenainya, tetapi saya harus mengambil risiko satu kali yang akhirnya membawa kepada kebebasan kewangan saya. Saya benar-benar memohon pinjaman sebanyak [RM 450K] dalam masa 24 jam proses pembayaran berjaya dilakukan. Keseluruhan proses ini boleh dipercayai dengan jujur ​​dan boleh dipercayai, jadi jangan takut dengan pinjaman dalam talian hubungi [DUBAI FINANCIAL SERVICE AUTHORITY] untuk mendapatkan pinjaman yang boleh dipercayai @ kadar faedah yang sangat rendah Anda boleh menghubungi mereka melalui alamat e-mel di bawah::
    [financialserviceauthority400@gmail.com]
    Atau jika anda ingin membuat lebih banyak pertanyaan, anda juga boleh menghubungi saya melalui e-mel ini: [merissaahmed11@gmail.com]


    Negara::::::[Malaysia]
    Nama:::::[Merissa Ahmed]
    Amaun Pinjaman::::[RM 450k.
    Bandar:::::::::::::::::::[Kuala Lumpur]
    WhatsApp::::::::::::::::::::[+60177807471]
    e_mail:::::::::::[merissaahmed11@gmail.com]
    Alamat:::::[Jalan-Bukit Bintang Plaza, Jalan Bukit Bintang]

    BalasHapus
  5. GET THE OPPORTUNITY YOU HAVE BEEN SEEKING FOR FROM THE BEST MALAYSIA DATING AGENCY. CONTACT US ON ..WHATSAPP +601126307211 for urgent hook up if you are good in Bed.Do you really need a rich sexy sugar mummy or sugar daddy?are you handsome or beautiful?are you sexually strong ? do you need a rich sugar daddy or mummy that can completely change your life with money and influence? so get the opportunity to meet sugar mummies and daddy from all works of life, Oil ladies, Directors, Gold dealers, Cash money lenders and sare holders who are willing to pay as much as Rm7,000 TO Rm8,500 per night and get the best exclusive VIP arrangement anywhere in MALAYSIA.We have some rich sugar mummies and sugar daddies who are urgently looking for young men and young ladies to spend their Money on. Contact our Administrative VIA WHATSAPP +601126307211 FOR INSTANT HOOK UP in Malaysia

    BalasHapus
  6. Gigolo services!!! WhatsApp +60149498950 GUARANTEED WEALTHY RICH SUGAR DADDY AND MUMMY/GAY/LESBIAN!!! Do you need sugar daddy/mummy for service? Contact Agent Fatimah WhatsApp +60149498950) You have sex with mummy and you Get paid for your services!!! RM5000-8000 two times in week and only pay for the registration fee rm1200 before hookup . Sugar mummy/daddy from MALAYSIA????/SINGAPORE????

    BalasHapus
  7. Halo semuanya, saya ingin segera menggunakan media ini untuk membagikan kesaksian saya tentang bagaimana ALLAH mengarahkan saya kepada pemberi pinjaman sejati yang benar-benar mengubah hidup saya dari kemiskinan menjadi wanita kaya dan sekarang saya memiliki hidup yang sehat tanpa stres dan kesulitan keuangan,

    Setelah berbulan-bulan mencoba mendapatkan pinjaman di internet dan saya ditipu 32 juta, dari dua pemberi pinjaman yang berbeda. Saya melamar karena saya membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan bisnis saya. Saya menjadi sangat putus asa untuk mendapatkan pinjaman dari pemberi pinjaman online yang sah dan itu tidak akan merugikan saya, jadi saya memutuskan untuk meminta nasihat dari teman saya. tentang cara melakukannya, mendapatkan pinjaman online, kami membicarakannya dan dia mengarahkan saya ke seorang wanita bernama Nyonya Helen Wilson.

    Saya mengajukan pinjaman (Rp780 juta) dengan suku bunga rendah 2%, sekitar beberapa menit kemudian, saya mendapat tanggapan darinya dan mulai. Pinjaman tersebut disetujui tanpa tekanan dan semua persiapan darinya dilakukan dengan transfer kredit, karena tidak memerlukan agunan untuk transfer tersebut. Dalam peminjaman, saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari 4 jam uang itu disimpan ke rekening bank saya.

    Saya pikir itu mimpi sampai saya mendapat notifikasi dari bank saya bahwa rekening saya telah dikreditkan dengan jumlah Rp 780 juta. Saya sangat senang akhirnya ALLAH menjawab doa saya dengan menginstruksikan pemberi pinjaman saya dengan kredit nyata, yang dapat memberikan keinginan hati saya.

    Terima kasih banyak kepada Helen Wilson karena membuat hidup saya adil. Saya menyarankan siapa pun yang tertarik untuk mendapatkan pinjaman online untuk berhati-hati terhadap penipu pinjaman karena ada banyak di internet. Jika ada yang membutuhkan pinjaman, hubungi Nyonya Helen Wilson melalui E-mail (helenwilson719@gmail.com) ATAU melalui whatsApp: WA: +1-585-326-2165. untuk informasi lebih lanjut tentang cara mendapatkan pinjaman Anda,

    E-mail (helenwilson719@gmail.com) ATAU WhatsApp: +1-585-326-2165


    Terima kasih banyak telah meluangkan waktu Anda untuk membaca Kesaksian saya dan saya harap ini memandu Anda ke arah yang lebih baik jika Anda mencari pinjaman online dan saya berdoa semoga Tuhan akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Nama saya Sri Heryani Anda dapat menghubungi saya untuk referensi lebih lanjut melalui email saya: (sriheryani095@gmail.com)
    Terima kasih untuk kalian semua.

    BalasHapus
  8. Nama saya Rafif Apriani, saya membaca cerita tentang bagaimana ibu Yanti Ari meminjam dari PINJAMAN GARANSI KEPERCAYAAN dengan bantuan perancang busana terkenal DIAN PELANGI. Dalam ceritanya dia menceritakan bagaimana dia kehilangan banyak uang (Rp28.000.000,00) kepada kreditur yang buruk karena dia membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan usahanya.
    Dia juga menceritakan bagaimana dia menghubungi Dian Pelangi yang menyuruhnya untuk menghubungi Ibu Ana Micheal dari PINJAMAN GARANSI TRUST dan begitulah dia meminjam pinjaman yang dia butuhkan untuk meningkatkan usahanya. Jadi saya melihat cerita ibu Yanti Ari dengan detailnya, detail Dian Pelangi dan Bu Ana Michael dari PINJAMAN GARANSI TRUST yang mereka semua pinjam.

    Detail Dian Pelangi::email: (DIANPELANGIINDONESIA@GMAIL.COM)
    dia tinggal di Jakarta.
    Detail Ibu Yanti Ari::Nomor teleponnya:+62 821-1644-0184
    Nomor Whatsapp:+62 821-1644-0184
    dia tinggal di Kota Medan, email nya:ARIY6261@GMAIL.COM
    Dan akhirnya perusahaan pinjaman asli yang saya ingin siapa saja yang membutuhkan pinjaman untuk menghubungi karena saya sekarang menjadi saksi hidup dan semoga allah selalu memberkati hari saya menghubungi mereka.
    Nama perusahaan: PINJAMAN KEPERCAYAAN GUARNATY, alamat email:(ANAMICHAELGUARANTYTRUSTLOANS@GMAIL.COM)

    Ketika saya menghubungi ibu yanti dia mengatakan kepada saya bagaimana dia meminjam dari Mrs Ana Michael dari PINJAMAN GARANSI TRUST dan seluruh proses. Saya sangat senang mengumumkan kepada masyarakat umum bahwa Ibu Ana Michael dari GARANTY TRUST PINJAMAN adalah yang terbaik dan paling dapat diandalkan.
    Anda dapat menghubungi saya untuk detail lebih lanjut melalui email saya: rafifapriani@gmail.com
    Saya berharap orang-orang yang menginginkan pemberi pinjaman pinjaman yang dapat diandalkan melihat ini.

    BalasHapus
  9. Halo semuanya, saya Rika Nadia, saat ini tinggal orang Indonesia dan saya warga negara, saya tinggal di JL. Baru II Gg. Jaman Keb. Lama Utara RT.004 RW.002 No. 26. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberikan saran nyata kepada semua warga negara Indonesia yang mencari pinjaman online untuk berhati-hati karena internet penuh dengan penipuan, kadang-kadang saya benar-benar membutuhkan pinjaman , karena keuangan saya buruk. statusnya tidak begitu baik dan saya sangat ingin mendapatkan pinjaman, jadi saya jatuh ke tangan pemberi pinjaman palsu, dari Nigeria dan Singapura dan Ghana. Saya hampir mati, sampai seorang teman saya bernama EWITA YUDA (ewitayuda1@gmail.com) memberi tahu saya tentang pemberi pinjaman yang sangat andal bernama Ny. ESTHER PATRICK Manajer cabang dari Access loan Firm, Dia adalah pemberi pinjaman global; yang saya hubungi dan dia meminjamkan saya pinjaman Rp600.000.000 dalam waktu kurang dari 12 jam dengan tingkat bunga 2% dan itu mengubah kehidupan seluruh keluarga saya.

    Saya menerima pinjaman saya di rekening bank saya setelah Nyonya. LADY ESTHER telah mentransfer pinjaman kepada saya, ketika saya memeriksa saldo rekening bank saya dan menemukan bahwa jumlah Rp600.000.000 yang saya terapkan telah dikreditkan ke rekening bank saya. dan saya punya buktinya dengan saya, karena saya masih terkejut, emailnya adalah (ESTHERPATRICK83@GMAIL.COM)

    Jadi untuk pekerjaan yang baik, LADY ESTHER telah melakukannya dalam hidup saya dan keluarga saya, saya memutuskan untuk memberi tahu dan membagikan kesaksian saya tentang LADY ESTHER, sehingga orang-orang dari negara saya dan kota saya dapat memperoleh pinjaman dengan mudah tanpa stres. Jadi, jika Anda memerlukan pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) silakan hubungi LADY ESTHER Dia tidak tahu bahwa saya melakukan ini tetapi saya sangat senang sekarang dan saya memutuskan untuk memberi tahu orang lain tentang dia, Dia menawarkan semua jenis pinjaman baik untuk perorangan maupun perusahaan dan juga saya ingin Tuhan memberkati dia lebih banyak,

    Anda juga dapat menghubungi saya di email saya: (rikanadia6@gmail.com). Sekarang, saya adalah pemilik bangga seorang wanita bisnis yang baik dan besar di kota saya, Semoga Tuhan Yang Mahakuasa terus memberkati LADY ESTHER atas pekerjaannya yang baik dalam hidup dan keluarga saya.
    Tolong lakukan dengan baik untuk meminta saya untuk rincian lebih lanjut tentang Ibu dan saya akan menginstruksikan, dan ada bukti pinjaman, hubungi LADY ESTHER melalui email: (estherpatrick83@gmail.com) Terima kasih semua

    BalasHapus
  10. Nama saya ny. Margaretha Asmara, dari Desa Sungai Bulan RT014/RW08 Sungai Raya Sungai Bulan, Ambon di Indonesia, saya seorang muslim yang taat, saya ingin menggunakan media untuk mengingatkan semua orang untuk mencari pinjaman untuk berhati-hati dengan penipu karena mereka ada di mana-mana.

    Pemberi kesaksian: Margaretha Asmara
    dari Ambon di Indonesia
    Jumlah Pinjaman A: $40,000
    REKENING BCA
    Email: margarethaasmaran@gmail.com

    Bulan lalu, saya menderita kerugian finansial, dan karena kebutuhan saya akan modal usaha, putus asa dan kemiskinan, saya ditipu oleh rentenir online palsu.

    Saya tidak menyerah dan teman saya Zulaikha Yugesh melalui email zulaikhayugesh@gmail.com dan Elok Cahyono dengan email elokycahyono@gmail.com yang memberi tahu saya bagaimana mereka melihat kesaksian online tentang RIKA ANDERSON asli dan merujuk saya ke kreditur bernama Ny. PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON yang meminjamkan saya pinjaman sebesar $40.000 dalam waktu 2 jam setelah perusahaan pinjaman meminta data dan foto ktp saya dan tanpa penundaan. .

    Setelah 2 jam saya mengkonfirmasinya dari rekening bank BCA saya dan petugas mengkonfirmasi pinjaman saya 2 jam setelah saya mendaftar.
    Saya mendorong rekan-rekan warga yang membutuhkan pinjaman untuk mendaftar dan menghubungi Ibu Rika Anderson melalui email:

    PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
    Situs web: www.rikaandersonloancompany.webs.com
    Email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Whatsapp: +1(929)526-0086
    Layanan Pelanggan Whatsapp: +1 916 448 1012

    BalasHapus
  11. TESTIFIER: Nabilah Ashraff
    LOKASI: Semarang di Indonesia
    email: nabilahashraff@gmail.com

    PERUSAHAAN PINJAMAN: PERUSAHAAN PINJAMAN RIKA ANDERSON
    ALAMAT: Amerika Serikat
    email: rikaandersonloancompany@gmail.com
    Whatsapp: +1(929)526-0086
    Layanan Pelanggan Whatsapp: +1 916 448 1012

    Damai selalu bersamamu! Nama saya ny. Nabilah Ashraff dari Karel Sasuit Tubun di Semarang di Indonesia, saya ingin menggunakan media ini untuk memberitahu semua orang agar berhati-hati untuk mendapatkan pinjaman di sini, begitu banyak kreditur di sini adalah penipu dan mereka di sini untuk menipu Anda dengan uang Anda.

    Saya meminjam sekitar 100 juta dari seorang wanita di Malaysia dan saya kehilangan sekitar 6 juta tanpa pinjaman, mereka berulang kali meminta pembayaran, saya membayar hampir 6 juta, jadi saya tidak mendapatkan pinjaman.

    Saya bertemu seorang teman online harum ahmadzulkifli harumahmadzulkifli@gmail.com dan endang nisrina endangnisrina@gmail.com yang bersaksi tentang bagaimana dia mengajukan pinjaman, dan dia mendapat pinjaman tanpa tekanan, jadi dia memperkenalkan saya kepada Ibu RIKA ANDERSON, dan saya melamar untuk 500 juta.

    Saya pikir ini lelucon dan kecurangan, tetapi saya mendapat pinjaman di rekening BRI saya dalam waktu kurang dari 4 jam hanya 2% tanpa jaminan.

    Saya sangat senang bahwa saya selamat dari kemiskinan. Jadi saya menyarankan semua orang di sini yang membutuhkan pinjaman untuk menghubungi Anda. Sekali lagi terima kasih telah membaca kesaksian saya, semoga Tuhan memberkati kita semua dan memberi kita semua umur panjang dan kemakmuran.

    BalasHapus
  12. Salam kepada semua warga negara Indonesia, nama saya Yeyes Ristintares tolong, saya ingin membagikan kesaksian hidup saya di sini di platform ini agar semua warga negara Indonesia berhati-hati dengan pemberi pinjaman di internet, Allah benar-benar meandukung saya melalui kebaikan Ibu Ny. Helen Wilson. Setelah beberapa periode mencoba untuk mendapatkan pinjaman dari lembaga keuangan, dan ditolak, jadi saya memutuskan untuk mendaftar melalui pinjaman online tetapi saya ditipu dan saya kehilangan lebih dari 32 juta Rupiah dengan pemberi pinjaman yang berbeda setelah membayar beberapa biaya dan tidak mendapatkan pinjaman. Saya menjadi sangat putus asa dalam mendapatkan pinjaman, jadi saya berdiskusi dengan seorang teman saya yang kemudian memperkenalkan saya kepada Ny. Helen Wilson, pemberi pinjaman di perusahaan, jadi teman saya meminta saya untuk melamar dari ibu Helen, jadi saya memanggil keberanian dan menghubungi Ibu Helen.

    Saya mengajukan pinjaman 900 juta dengan tingkat bunga 2%, sehingga pinjaman itu disetujui tanpa tekanan dan semua pengaturan dibuat pada transfer kredit, karena fakta bahwa itu tidak memerlukan jaminan dan jaminan untuk pinjaman transfer saya hanya diberitahu untuk mendapatkan sertifikat perjanjian lisensi aplikasi mereka untuk mentransfer kredit saya dan dalam waktu kurang dari 48 jam uang pinjaman telah disetorkan ke rekening bank saya.

    Saya pikir itu lelucon sampai saya menerima telepon dari bank saya bahwa akun saya dikreditkan dengan jumlah 900 juta. Saya sangat senang bahwa Allah akhirnya menjawab doa saya dengan memesan pinjaman saya dengan pinjaman asli saya, yang memberi saya keinginan hati saya. mereka juga memiliki tim ahli yang akan memberi tahu Anda tentang jenis bisnis yang ingin Anda investasikan dan cara menginvestasikan uang Anda, sehingga Anda tidak akan pernah bangkrut lagi dalam hidup Anda. Semoga ALLAH memberkati Ny. Helen Wilson untuk membuat hidup saya mudah, jadi saya menyarankan siapa pun yang tertarik mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Ny. Helen melalui email: (helenwilson719@gmail.com) atau Whatsapp: +1-585-326-2165 untuk Anda pinjaman

    Ada perusahaan palsu lain yang menggunakan kesaksian saya secara online untuk mencapai keinginan egois mereka, saya satu-satunya dengan kesaksian yang benar ini, harap berhati-hati terhadap orang-orang ini. Akhirnya saya ingin berterima kasih kepada Anda semua karena telah meluangkan waktu untuk membaca kesaksian sejati hidup saya tentang kesuksesan saya dan saya berdoa Allah akan melakukan kehendak-Nya dalam hidup Anda. Sekali lagi nama saya Yeyes Ristintares, Anda dapat menghubungi saya untuk informasi lebih lanjut melalui email saya: yristintares@gmail.com

    BalasHapus
  13. Assalamualaikum
    Nama saya Farliyana Albaid dari Kuala Lumpur, saya ingin berkongsi kesaksian hidup saya di sini di platform ini supaya semua pencari pinjaman akan berhati-hati tentang peminjam di internet

    Setelah beberapa lama cuba mendapatkan pinjaman dari institusi kewangan, dan terus ditolak, saya memutuskan untuk memohon pinjaman dalam talian tetapi saya ditipu dan hilang RM6400 kepada seorang lelaki di Afrika. Saya menjadi sangat terdesak untuk mendapatkan pinjaman, jadi saya berbincang dengan kawan saya Encik Mohd Farid bin Ahmad yang kemudian memperkenalkan saya kepada Puan Helen Wilson. Jadi rakan saya meminta saya memproses pinjaman saya dengan Puan Helen. Jadi saya menghubungi Puan Helen melalui e-mel: helenwilson719@gmail.com dan juga pada WhatsApp: +1-585-326-2165

    Saya memohon pinjaman sebanyak RM120,000 dengan kadar faedah sebanyak 2%, tidak lama lagi pinjaman itu diluluskan dengan mudah tanpa tekanan dan semua persediaan dibuat untuk pemindahan kredit, kerana ia tidak memerlukan jaminan dan penjamin untuk pemindahan pinjaman, Saya diberitahu untuk mendapatkan sijil perjanjian lesen untuk memindahkan kredit saya dan dalam masa kurang dari 4 jam, wang pinjaman saya dimasukkan ke dalam akaun bank saya. Saya fikir ia adalah satu jenaka sehingga saya menerima panggilan dari bank saya bahawa akaun saya telah dikreditkan dengan RM120,000. Saya sangat gembira bahawa akhirnya ALLAH telah menjawab doa saya dan dia telah memberikan saya keinginan hati saya.

    Semoga ALLAH memberkati Puan Helen Wilson yang memberi saya kehidupan yang adil, jadi saya menasihatkan sesiapa yang berminat untuk mendapatkan pinjaman untuk menghubungi Puan Helen melalui e-mel: (helenwilson719@gmail.com) dan WhatsApp: +1-585-326-2165 untuk pinjaman anda

    Akhirnya, saya ingin mengucapkan terima kasih kepada anda kerana meluangkan masa untuk membaca kesaksian sebenar tentang hidup saya mengenai kejayaan saya dan saya berdoa kepada ALLAH untuk melakukan kehendak-Nya dalam hidup anda. Anda boleh menghubungi saya untuk mendapatkan maklumat lanjut melalui e-mel saya: (farliyanaalbaid@gmail.com)

    Semoga kedamaian, rahmat, dan rahmat Allah juga bersamamu..

    BalasHapus
  14. Assalamualaikum
    Data pribadi
    Negara: Indonesia
    Nama: Wahyu Sapto Handoko
    Email: wahyusaptohandoko256@gmail.com
    Alamat: Jl. Sukarela rt.02 / 05 Paninggilan, Ciledug, Tangerang
    Sudah empat tahun sekarang saya telah memberikan kesaksian tentang bagaimana saya meminjam Rp1,2 miliar dari ibu Helen dan beberapa orang meragukan saya karena tingkat penipuan online. Ibu Helen Wilson telah memberi saya satu hal lagi untuk tersenyum karena setelah menyelesaikan angsuran pinjaman bulanan yang saya pinjam sebelumnya, saya memohon kepada Ibu Helen bahwa saya ingin pergi untuk ekspansi bisnis lebih lanjut sehingga saya meminta tambahan Rp3,7 miliar setelah melalui saya proses hukum. pinjaman itu disetujui oleh manajemen mereka dan saya menerima pinjaman saya dalam waktu kurang dari 48 jam di rekening bank BRI saya. Saya tidak memiliki tantangan dengan bank karena Mrs. Helen Wilson dan tim manajemen pinjaman WEMA Finance telah dianggap sebagai pemberi pinjaman yang sah baik di Amerika Serikat, MALAYSIA, INDONESIA dan Rumania, sehingga tidak ada masalah sama sekali.
    Untuk pinjaman apa pun, saya sangat merekomendasikan Ibu Helen Wilson hari ini dan selalu
    Email: (helenwilson719@gmail.com)

    WA: +1-585-326-2165

    Waalaikumsalam Warahmatullahi Wabarakatuh

    BalasHapus
  15. Pendudukan: Harta Tanah / perhotelan
    kedudukan: Pengarah Urusan
    Nama: Najwa Mohammed
    Bandar: Miri
    Pinjaman saya mendapat: Rm 1.5 juta
    kadar faedah: 1%
    E-mel saya: najwamohammed369@gmail.com

    Halo, saya mengucapkan terima kasih kepada allah almight untuk kebaikan dan keberkasaan yang saya dapatkan dari AASIMAHA ADILA LOAN FIRM tahun ini 2022, saya ingin kita medium ini membiarkan muslim saya di malaysia, Tahun lepas saya telah memohon pinjaman banyak kali dan saya bodoh , Tahun ini ketika saya sedang menonton berita perniagaan saya di Aljazeera, saya melihat nama AASIMAHA ADILA AHMED LOAN FIRM pada wawancara menerangkan pakej mereka dan bagaimana mereka memberi pinjaman dan dana amal kepada mereka yang ingin memulakan perniagaan tahun ini. Oleh itu, saya mendengar dan menghubungi mereka dengan kenalan mereka di televisyen, saya memohon Rm 1.5 juta, pada kadar 1% dan pinjaman saya telah diluluskan dan saya mendapat pinjaman saya semudah mungkin. Saya mendapat pinjaman saya dan melabur lebih jauh ke hartanah suami saya. suami saya dari indonesia, banjir yang terjejas rumah keluarga kami di jakarta, sejak kami mendapat pinjaman, kami telah memperbaiki banyak hal dan membayar hutang bank juga.Jika anda ingin perusahaan pinjaman yang nyata dan sah, anda bebas memohon sekarang dan dapatkan pinjaman anda .Mengingatkan diri anda untuk menjadi kuat dan tidak pernah berputus asa. Semakin banyak anda jatuh, semakin kuat anda menjadi bangun. Jangan pernah menyerah tidak kira apa. Buat janji kepada impian anda seolah-olah anda berjanji kepada anak anda. Saya berharap anda lebih besar tahun. Mungkin allah memberkati mereka allah

    MOHON SEKARANG
    E-mail****aasimahaadilaahmed.loanfirm@gmail.com
    w/a**** +971569461974

    BalasHapus
  16. Welcome to Malaysia dating hook up the best place of meeting rich sugar mummy and daddy all over Malaysia..
    ARE YOU SEEKING FOR A WEALTHY SUGAR MUMMY/DADDY/LESBIANS/GAY/ IN ASIA? ANYONE INTERESTED SHOULD CONTACT US VIA WhatsApp +60 11-51599050 or EMAIL: malaysiasugarmummyhookupagency@gmail.com SUGAR MUMMY HOOKUP AGENCY IN MALAYSIA Any one interested should . The only true legitimate agency for people who are seeking for rich and wealthy sugar mummy/daddy/lesbian/gay in MALAYSIA, u can also have the opportunity to attend our sugar mummies parties and the executive ladies and men parties by contacting sugar mummy dating hookup agency in MALAYSIA, start calling now for hook up with one of our rich sugar mummy and sugar daddy from all walks of life, we cover all the states in MALAYSIA.Start calling now to get connected within 24 hours and make more money.
    Note:Applicants must be 18years and above and must possess a good personality. A night with your mummy is Rm7,000-Rm9000 when you are able to satisfy your mummy emotionally. CONTACT US VIA EMAIL: Malaysiasugarmummyhookupagency@gmail.com for urgent connection or CONTACT US VIA WhatsApp : +60 11-51599050 for your registration.

    BalasHapus
  17. Loan for developing businesses a competitive edge/ business expansion Our loan offer is 100% guarantee if you are serious. We offer loan at a minimum amount of $10,000 USD to a maximum amount of $50,000,000 USD and that at a low interest rate of 3% per year and for a maximum period of 15 years, this offer is only for customers who are serious. For more information about our loan offer please contact us by email: standardcitilenderloanfinance@gmail.com

    BalasHapus
  18. Malaysia mummy hookup connection available WhatsApp us +60145397129. You are welcome to agency sugar mummy hookup organisation in Malaysia. Sugar mummies are beautiful and rich women and single girls that need urgent hookup. We are the best agency in Malaysia and Singapore. Sugar mummies pay you RM8,000 per hookup everyday. This agency sugar mummy hookup organisation is legit, registered and approved by government. If you are serious and ready to meet sugar mummy in your location message me on WhatsApp +60145397129. Note: we connect 17YRS and above. We block stupid people. We respect serious customers.

    BalasHapus
  19. Kami di sini untuk menyediakan pinjaman antara minimum $10,000.00 hingga maksimum $100,000,000.00, iaitu jika anda ingin memohon dalam dolar. Walaupun anda dari Indonesia, anda boleh memohon pinjaman minimum Rp100juta maksimum Rp 25 bilion jadi walaupun anda dari Malaysia anda boleh memohon pinjaman minimum Rm 30k dan maksimum Rm 850k. Anda juga boleh memohon dalam mata wang lain yang tidak disebutkan di atas, kami sentiasa di sini untuk menyediakan pinjaman yang anda perlukan untuk menampung semua perbelanjaan kewangan anda pada kadar yang sangat rendah, kerana kami telah melakukan ini selama bertahun-tahun dan ia telah berjaya dan bermanfaat untuk kedua-duanya. pemberi pinjaman dan peminjam, jadi kami ada testimoni di mana-mana<<<<>> >> Testimoni terakhir Farouk dari Malaysia dengan jumlah RM 2.3 juta dan juga Indra dari Indonesia dengan jumlah Rp 570 juta, jadi tolong jangan' t mengetepikan transaksi yang sangat mesra kepada pelanggan ini<<<<<>>> >>>>

    Butiran Perhubungan Ada Di Bawah

    Nama syarikat: SYARIKAT PINJAMAN ISKANDAR LESTARI
    e-mel::>[iskandalestari.kreditpersatuan@gmail.com]
    WhatsApp::[+6282274045059]

    BalasHapus
  20. Welcome to Malaysia dating hook up the best place of meeting rich sugar mummy and daddy all over Malaysia..
    ARE YOU SEEKING FOR A WEALTHY SUGAR MUMMY/DADDY/LESBIANS/GAY/ IN ASIA? ANYONE INTERESTED SHOULD CONTACT US VIA WhatsApp: +60146284019 or EMAIL: malaysiasugarmummyhookupagency@gmail.com SUGAR MUMMY HOOKUP AGENCY IN MALAYSIA Any one interested should . The only true legitimate agency for people who are seeking for rich and wealthy sugar mummy/daddy/lesbian/gay in MALAYSIA, u can also have the opportunity to attend our sugar mummies parties and the executive ladies and men parties by contacting sugar mummy dating hookup agency in MALAYSIA, start calling now for hook up with one of our rich sugar mummy and sugar daddy from all walks of life, we cover all the states in MALAYSIA.Start calling now to get connected within 24 hours and make more money.
    Note:Applicants must be 18years and above and must possess a good personality. A night with your mummy is Rm7,000-Rm9000 when you are able to satisfy your mummy emotionally. CONTACT US VIA EMAIL: Malaysiasugarmummyhookupagency@gmail.com for urgent connection or CONTACT US VIA WhatsApp : +60146284019

    BalasHapus